Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 2

1
ISSN:0017-8055
Autor:Kuhn, Deanna
Naslov:Thinking as argument
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 62(1992), no. 2, str. 155-178
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 1992
Napomena:str. 177-178: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:5360

2
ISBN:0-521-42349-X
Autor(i):Kuhn, Deanna
Naslov:The skills of argument / Deanna Kuhn
Izdanje:2nd ed
Impresum:Cambridge : Cambridge University Press , 1991
Materijalni opis:VII, 324 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str.312-318: References. - Appendix 1:Main interview. - Appendix 2:Coding procedures. - Appendix 3:Summary of statistical analyses. - Appendix 4: Causal line frequencies. - Index
Ključne riječi:retorika * argumentacija * govor * mišljenje
UDK:808.53
Signatura:BF 808.53 KUH S N-81
Inventarni broj:5410
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:3008

Upit: PersonalName_swish=(Kuhn Deanna )

login